Confrontation

posted May 5th, 2016, 11:59 am


average rating: 5.00
post a comment
author comments
view Ultimate the Hedgehog's profile

May 5th, 2016, 5:14 am

Ultimate the Hedgehog

reply

Hey all!

Uuuuuuurgh..!!!! This page took so looooong. But I had to get the entire conversation out the way so we could get back to the chase!

Anyways, here we have a clash of ethics, I guess. We wanted to kinda show the ideological differences between our characters and sorta justify why they are currently at odds.

Hope you guys like it. Sorry if it may be a bit long but Cassie and I really put some thought into the script so... yeah.

Comment or be square.

Later.

end of message

August 23rd, 2017, 11:55 pm

Advertisement

reply

end of message
view TouhouShake's profile

May 5th, 2016, 9:29 am

TouhouShake

reply

Man. Being the villain of the plot can be weird.

WELP. NOW IT'S MY TURN YA GUISE.

end of message
user comments
view Syogren's profile

May 5th, 2016, 12:17 pm

Syogren

reply

Look at it this way Steel, it's good exercise for ya!

end of message
view G.B.A's profile

May 5th, 2016, 12:21 pm

G.B.A

reply

Souls must be delicious to cause all of this drama to happen.

end of message
view Nice-ness's profile

May 5th, 2016, 2:52 pm

Nice-ness

reply

Yay! Another comic by my favorite spriters.

I feel so conflicted!
On one hand, it is NOT GOOD to kill people!

On the other... Lydia is so bleeping adorable~~~!!!


fav'd

Aaaahh!

end of message
view Light-Called-Hope's profile

May 5th, 2016, 8:59 pm

Light-Called-Hope

reply

OUR HEROES, EVERYBODY

end of message
view D-Ranokai's profile

May 6th, 2016, 1:53 am

D-Ranokai

reply

Grey brah that ain't your bike.

end of message
view Ink_wolf's profile

May 6th, 2016, 4:56 am

Ink_wolf

reply

That moment when you realize that everyone else in the room can teleport and you need to take the bus.

end of message
view Frost The Wolf's profile

May 6th, 2016, 2:18 pm

Frost The Wolf

reply

Nice job!

end of message
view Bringer_of_light's profile

May 14th, 2016, 9:04 pm

Bringer_of_light

reply

RIP ULT???

end of message
view Whip the Rabbit's profile

May 15th, 2016, 11:49 am

Whip the Rabbit

reply

SNRK
Sorry dude. Even with metal-forming powers, you're still not a teleporting hedgehog. Enjoy taking your time on the walk. c:
And that's not your bike dude. >v>
Though I gotta say, the effects in this comic are phenomenal. >V<

end of message
post a comment